Fredag

Jag sitter och kollar på lägenheter, det känns sjukt bra och jag längtar tills jag och J bor i en av dom! Med tanke på hans studier så letar vi boende i Trollhättan, en stad som både han och jag börjar tycka mer och mer om. Sedan är det sjukt skönt med miljöombyte, haha!
Och med tanke på mina eventuella studier och jobbmöjligheter i Göteborg, så har vi även storstan i åtanke. Så ah, jag vet inte hur det blir. Trollhättan är närmare vännerna, men Göteborg är Göteborg, en annan stad och närmare allt!

Anyway, hur det än blir så ser jag fram emot flytten och jag räknar dagarna tills flyttdagen, när den nu blir, haha!;) Jag har tillome fått hemmakära J att kolla på nytt boende, så nu ser allt bara sååå positivt ut!
Btw.. Idag eftermiddag ska jag få reda på om jag har fått lånet eller inte, alltså om jag kan betala skolan och börja studera på heltid, yeah! Så HÅLL TUMMARNA FFS!!!!


Kommentarer
Postat av: JohannaN

Hoppas ni hittar en lägenhet :)

2009-10-23 @ 17:24:31
URL: http://johannaniclasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0