Götlaborg

Tjena Sverige!
Jag sitter i Gbg och skriver detta, ifrån ett gulligt litet IT-fik :) Jag har en blåsa på tungan, för varma kläder på mej, väskan är way för tung att bära på och hungrig börjar jag bli. Annars e de bra!:)
Jag har faktiskt vart riktigt duktig idag, ringt banken och fixat ett möte och ringt ansvarig person för utbildningen som iockförsej inte svarar, men som skulle ringa upp;)

Saknar min J sjukt mycket, men om några timmar ska jag ta tåget hem och förhoppningsvis så är inte huset tomt då. Med tanke på att jag faktiskt vart på Nordstan (och runt om) så gott som hela dagen, så känner jag mej grräjt som bara köpt en enda sak. En ny ögonbrynsfärg. ( Som jag faktiskt behöövde, jerry!!=P )

Vägde för och emot om jag skulle kosta på mej en ny ögonbrynspensel också, men även om Den-Ska-Jag-Köpa-känslan tryckte på som faaaan, så insåg jag att min pensel som jag redan har fortfarande funkar bra och att jag faktiskt inte behöver någon ny. Då gick jag. *PROUD*
Jag har även kikat lite på julklappar, och faktiskt hittat en massa saker som jag ska köpa lite senare. I år ska jag faktiskt köpa alla klappar före julafton, hade jag tänkt. Får se hur det går med det, dock!:)

Jaja, kanske bloggar mer om en stund:)

 BTW.. Jag köpte inte denna jumpern ifrån Peak Performance.........


Kommentarer
Postat av: Myggan

Nepp, men den sitter jävligt snyggt babe ;)

2009-10-09 @ 18:15:29
Postat av: Camilla

Trevlig överraskning, tack snälla och vad skönt att du tittade in igen, jag som tappat bort din bloggadress. Brr! Hoppas du haft det bra i Göteborg, trots tunga väskor osv, se nu till att njut och mys ordentligt med mannen i huset när du kommer fram.



Jag har blivit krasslig igen och ska hoppa ner i soffan och stanna där resten av kvällen.



Ps. måste fråga dig. Nyanserar du håret i mellanåt eller använder du något silvershampoo regelbundet? Jag gör inget av det men funderar på om jag ska ...

2009-10-09 @ 19:04:07
URL: http://xccc.blogg.se/
Postat av: LENA

VA KUL ATT DU HITTA NÅT KRAM MAM

2009-10-09 @ 23:06:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0