nervös =S

Var har man på sej när man ska gå på ett bokat bankmöte? SKa man köra den sofisitkerade, mer "viktiga" outfiten (som jag väl egentligen inte ens äger!!) eller ska jag köra på mitt eget race? Alltså ett par jeans, en tisha och nån tjock jumper ovanpå?
Ska jag kanske inte använda så mycket kajal som vanligt? Just för att se mer vuxen och engagerad ut i mitt bankärende? Vad nu sminket och klädseln har med mitt engagemang och vilja att göra, men det är lite så tankarna går här hemma just nu!:P

Ne, bäst att släppa dessa tankarna för en stund, bussen går om en timme, så jag ska väl hinna bestämt mej innan dess i alla fall;)
Bortsett ifrån detta, så har jag en sjuk mensvärk som inte verkar ge med sej, har druckit nyponte i mängder i försök att inte behöva alvedon, som jag inte har=( Får köpa i eftermiddag.
Mitt i allt elende så fick jag ett sms av Jerry, ett värmade sms som vi alla behöver ibland, med ord som värmer i kroppen även kalla blåsiga frostiga dagar som denna. Kärlek är vackert, helt enkelt.
Jag har vart ute ett tag nu i ett försök att trötta ut Mr. W, som ska va ensam hemma i 4 timmar nu när jag åker, men jag tror att det är omöjligt att få den hunden trött!!=O
Anyway.. Bäst att jag går mej klar nu. Ha en bra dag alla :)



Kommentarer
Postat av: JohannaN

Fin hund!

2009-10-13 @ 19:24:27
URL: http://johannaniclasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0