Svarar till dej här..

..Camilla!:) Eftersom svaret blev för långt att skriva i kommentarsrutan!;)
Jag använder silverschampoo ungefär varannan dag, annars får jag gula toner i håret med det samma.
Schampoot jag använder är detta ifån Joico, det är kanonbra och värd sitt pris.:) Har även testat olika balsam med samma syfte, men har än så länge inte hittat något bra eller prisvärt så kör på "ett vanligt" billigt ifrån Åhlens.
Jag kör en toning i håret ca 1 eller 2 gånger i månaden, det beror mest på hur mycket cash jag har till övers;)
Toningen är denna från Wella, och jag har den i torrt, otvättat hår i en timme eller mer. Och den funkar riktigt bra, det är skillnad på håret före och efter :)


Kommentarer
Postat av: Camilla

... oj, det här va en överraskning. Jag som just undrade varför min fråga inte hade besvarats i kommentaren! TACK snälla ... men då gör du tummen upp för silverschampoo? Jag ska ta mig en extra titt. Litar på dig. Jag har tidigare aldrig haft problem med den där gula tonen men nu av någon anledning börjar den komma lite lite lite smått här och var, gillas absolut inte. Tror hon som blekte och nyanserade mitt hår sist gjorde fel! Jag har alltid varit som dig, sådär askigt blond med lite grå inslag. eller ja, väldigt lite grått men så att helheten blir jämn och fin.



Nu ska jag fortsätta krya på mig och jag ser även att det bara är ena handen som har fått färg på naglarna, så nu är det dags för vänster! Vankas inget annat än myskväll.

2009-10-10 @ 15:48:04
URL: http://xccc.blogg.se/
Postat av: Elina

Skitbra, jag behöver ett bra silverschampoo, det jag använder är från Tony&Guy och det är inte alls bra!

2009-10-10 @ 19:42:05
URL: http://tankarisweetvalley.blogg.se/
Postat av: Amanda

sv: ja men tyvärr måste det ju göras.

min helg har hittills varit bara bra :)

hur har din helg varit ?:)

2009-10-10 @ 21:22:43
URL: http://hurtigh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0