Tänk om jag ångrar mej

..och sen ångrar mej igen!!
Ska jag? Eller ska jag inte?? Hm.. Tankarna är många som flyger i mitt huvud, J tror nog mest att jag svamlar men jag tror inte jag gör de!! Jag tror jag vill detta, jag tror att det är detta jag vill!
Jag har skickat in en intresseanmälan. Till vadå? -Tänker ni, men det tänker jag inte berätta fören jag vet om jag kommer in eller inte.;)

För övrigt så var den misslyckade gårkvällen riktigt härlig! Det blev ingen bodypump eftersom bilen var sönder=( Så mitt i all sorgs så tröstade jag mej med en riktig hamburgare ifrån McDonalds!! Ingen sallad eller nått sånt, utan en stor härlig BigMac!!!! Det var ju huuur länge sen som helst som jag frossade i mej en sån, så ah den var god ;)
Istället för gymmet då, så blev det att byta stötdämpare på röda faran.
Det har jag aldrig gjort förut, så det var intressant. Och wooow vilken skillnad det var när den nya var på!!! Nu låter det inte längre som om bilen faller sönder när jag råkar köra i hålor på vägen, grräjt! :)
Tack till världens bästa J som ställer upp för mej, och hjälper mej:)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0