Åker snart.

Nu är snart tvätten klar, en liten snabbtvätt nu på morgonen. Eller ah, snabbtvätt heter det kanske inte när maskinen behöll tvätten för sej själv i nästan 2 timmar!! Men nu snabbtorkar jag i alla fall några plagg som jag ska ha med mej sen när jag drar in till stan, så snart snart!:)
Anyway.. Ska på S-coren ikväll, satt länge och vägde om jag skulle åka dit eller inte. Core är inte min favorit, men för att uppskatta de övriga passen mer så behövs de lite segare övningarna också, smart va?;)

Jag ska snart till Jess, se vad hon leker med och förhoppningsvis gå en prommis om vädret håller sej. Jag har försökt hela morgonen med att få ut Julle så han får sej lite luft innan han blir ensam till kl 4, men han går in hela tiden och lägger sej i sängen.. Så ah, han får väl vara inne då, haha!

Jag ska se vad klockan blir när jag kommer hem ikväll, hinner jag så lägger jag någ ut några rader till:)
Have a nice day! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0