Du är mitt ljus i kvällsmörkret!<3

..JA, så sa J till mej igår kväll när jag satt i soffan och kollade på teven, han smög upp bakom mej och viskade de små orden i örat på mej. Jag rös till i hela kroppen! Det är helt galet vad kärlek kan få mej att må såå bra! :)
Något som jag inte mår så bra utan är keson som jag köpte förut idag efter träningen, eeuuww!!! Keso med äpple, päron och vaniljsmak låter godare än vad det är, så låt er inte luras av den snygga förpackningen! Haha!=P

Inatt har jag bara sovit en timme, och föregående natt endast tre timmar.. Varför? Jag är hur aktiv som helst på dagarna, men kan ändå inte somna på natten.. Såå segt är det, och dagarna blir så jobbiga på det sättet, ååh =(
Men det är bara att härda ut, keep going strrong! :)

Så här ser en vääldigt trött Marie ut! ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe vad kul att du tyckte det=) allt bra med dig idag?

2009-09-18 @ 13:01:28
URL: http://anwb.blogg.se/
Postat av: Elina

Vad mysigt, fan va underbart att få höra!! :)

2009-09-18 @ 14:40:26
URL: http://tankarisweetvalley.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0