Fredag, äääntligen!

..Eller highway to helg, som dom sjunger på Bandit, haha!=P
Har vart en otrooligt seg morgon, eller ah, inte seg kanske, för det har ta mej tusan gått undan! Natten var lite smårolig, vaknar av att J stoppar om mej med ett stort tjockt täcke, gahh!!! jag var kokhet redan innan och höll faktiskt på att dö när jag fick täcket på mej, så han hämtade ett tunt tunt täcke istället, soetnosen.♥

Jag körde honom till skolan imorse också, jag gick upp 10 minuter innan vi skulle åka och var lagom trött sådär;) Men efter ett par kaffe på McDonken så piggnade jag på :) Brukar ju åka hem till Jess efter jag lämnat J, men idag orkade jag verkligen inte. Så jag åker dit till eftermiddagen istället:) Sitter precis nu hemma i sängen med Bebis breve mej och spanar ut i ovädret. Myys!♥

Btw.. Coren igår gick kanonbra, coren är härlig på det sättet att jag använder muskler som jag inte brukar använda annars. Eller muskler som jag inte visste fanns, som jag sa första gången jag testade på träningssättet haha=P
Ah shit ja.. Första gången jag gav mej på core, det var med Tobbe och vi skulle testa Spinning-Core, så sjuuukt roligt!!! Det är nog ett halvår sen nu, elle ah.. Mer måste det va, tidigt i våras var det skulle jag tro. Kulkul :)
Sen ska jag tvätta bilen, ska ju till Bullarn imorrn så man får ju anlända med stil^^

Bebis spydde imorse också, men efter att ha kännt igenom honom och iaktagit honom så verkar han må bra nu i alla fall. Jag hann inte se det han spydde för J tog hand om det, men kanske var det en pälsboll? I vilket fall så mår han bra nu, men håller ett xtra vakande öga på honom.

Tog bilden imorse när jag avr på väg hem.
Här är jag nästan hemma, som synes :)


Kommentarer
Postat av: Jessica

Woooow, vilken fiin bild! :)

2009-09-04 @ 12:14:56
URL: http://jezzpezz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0