Fuckit!

What a day! For real!!!
Vaknade megatidigt, åkte till gymmet och var där halv 8, tränade, gick och käka frukost och sedan gick Jess och jag till Barnmorskan för att ta ut min Pstav.
för att inte lämna ut för mycket, så kan jag avslöja att det inte gick att ta ut den pga sepeläkaren som satte in den, utan jag måste vänta flera månader så jag kan få en tid hos gyn på hospitalet!!! Fy fan..=(
Jag gjorde en del tester, och ah det gick ju bra.

Men jag mår så sjukt jävla dåligt över det här med pstaven, inte för att det är så mycke att gräma sej över, men det känns felfelfel!!
Jag vill börja med mina ppiller, vilket jag gör snarast, ska hämta ut dom imorn.
Men att veta att det krävs läkare och sjuksjöterskor som ska skära och dra ut staven ger mej ett svart moln i bröstet. Inte kul!
Fick reda på en hel del saker av barnmorskan som ringde mej för nån timme sen, ska försöka att tänka på annat en stund.

Tack världens bästa Jessica!! hade det inte vart för dej hade jag aldrig vågat gå dit, hade du inte vart med mej hade jag nog börjat grina när jag pratade med barnmorskan..:(
Det är skönt att skojja bort alla bekymmer för en stund..;)

Sitter hemma hos mammsen nu, skönt att ha en hållplats dit man kan dra när verkligheten hinner ifatt mej. När min fantasivärld spricker, så är det skönt att gömma sej från livet ibland. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0