Jaha ja :)

Ûbernajs dag, helt enkelt!:)  Kan ju börja med att berätta att jag har kört babe till skolan 2 dagar i rad, alltså idag och igår :)
När jag hade dumpat av honom vid skolan igår, så åkte jag till Överby och kollade på kläder tills jag väntade på att Jess skulle vakna, hann tillome köpa ett linne, och HALLELUUJAHH!!! Jag hittade ett BOXERLINNE som inte är 5 meter brett över ryggen, utan perfekt i lagom bredd där bak! :) ..Ni som hellre vill ha boxerlinne än "vanligt" linne, fattar vad jag menar;)

Efter det brummade jag hem till JEss där vi väntade på att Åsa skulle komma, för vi skulle flytta Jessicas möbler och saker till hennes nya lya, den är jääättefin verkligen:) Det var görkul, och vi hade riktig tur med vädret igår asså;)
Vi körde grejjer, åt pizza och hade kul, helt enkelt :)

Idag körde jag Jerry till skolan lite tidigare, änmligen klockan 8 var jag i TH och åkte raka vägen hem till JEssica (och Peter, som oxå bor där) och väckte liv i dom, haha;) Vi åkte till Maxi och ÖB, sedan hem till Jess mamma, hem till J och P, drack te med honung, umgicks och sedan skulle jag hem och se vad Julle gjorde ensam hemma, spännande;)
Efter ett par timmar var jag med Jess igen, spenaderade hela eftermiddagen med henne, myyyys!!!♥

Sedan var det träning som gällde, det var mest armar och bröst idag, inte mina favoriter alls, men samtidigt är det sjuuukt härligt och man känner sej så duktig efteråt, keampe!! :)
Strechade dåligt efteråt, men förhoppningsvis såpass att jag slipper träningsvärken imorrn, återstår att se:)
En massa kärlek till dej, Julle♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0