Morgon :)

Någon mer än jag som reflekterat över att min meny är åt h*lvete fel? Haha! Jag ska gå in på stilmallen ikväll och fixa det, just nu har jag annat att tänka på :)
Bodypumpen igår gick bra, jag tog det faktiskt lite lugnare med tanke på förkylningen. Så i det stora hela så var det ett riktigt lyckat pass! :)
Jag vet inte riktigt hur jag gör idag, träna eller inte träna? Ahh.. Får se! Det som väger emot är ju förkylningen, men sedan så känns det ju så jäkla bra att röra på sej! =D
Köpte ju föresten nya bralls att träna i, igår. Det blev tights, och jag gillar dom såå himla mycket! De är bekväma, jag kan röra mej hur jag vill utan att det drar någonstans i tyget, och de är svarta men lite rött i! Min favvofärg!!:)

Ska snart åka in till stan, jag har ju lekt bort min bankdosa, ujuj..! Så ska till banken och apoteket bland annat.
Är ju galet nervös inför måndagen så försöker att hålla igång mej själv för att tänka på annat..!=S Ska ju ta bort P-Staven, och häromkvällen nästan det kom tårar bara jag tänkte på de.. Detta är ju något jag vill, hur kan jag då vara så rädd inför ingreppet?=(
Jag ska gå till barnmorskan kl. 11, få bedövning och sedan ta ut implanonen kl. 13.

Jaja, nu ska jag som sagt göra mej klar för att åka. ..Och Jess, om du läser detta; Var beredd med kaffet när jag kommer! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0