Nu brinner det i knutarna!!!

..För nu är min mobil borta!!=(=( GONE. AWAY. åååhhhhh!!!! =( Letar mej alldeles grön efter den, inte här och inte där. Har tillome letat ute.. Så nu vet ni alla varför jag inte hört av mej på ett tag..=(
Inte nog med det, facebook vill inte fungera för mej heller, sepedator!=( Ingen bra start på dagen alls, inte ens när jag skulle köra J till bussen; Kallt och jävligt. Hatar kyla, det kan förstöra det bästa morgonhumöret..

Men när jag ser på Wiggo och Julle som ligger på dynan brevid mej så ler jag, ler med hela hjärtat!
Jag har tagit av Wiggo tratten, han har den bara när jag inte är med honom eller när vi ska sova. Han får sådan självömkan så fort han har den, gråter och gråter. Dessutom går han in i allt och ser sej inte för det allra minsta, haha!
Men han verkar i alla fall inte ha så ont, och det är ju skönt.
Det är ju ganska kul att Julle inte känner igen honom riktigt när han har tratten på sej, J fräser och fattar inte alls vad som försigår, haha!;)

Anyway, nu vet jag exakt hur mitt hus ska se ut! Jag och Jerry var och kollade på ett igår, såååååå snyggt var det!! Stor altan runt hela huset, havsutsikt, gammalt hus med nya moderna planlösningar och stooora fönster och skitbra läge!
VILL HA!!!!
Dessutom hade den familjen som bodde där en bruksschäfer med gamla tyska gener så det blev lite schäfergos också, aawh!

jaja, nu ska jag hämta mitt kaffe som antagligen borde vara klart nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0