Snart så.. :)

Lite ont i rumpan har jag, tack vare spinningen igår, men jag gillart!^^ Instruktören ska ha en STOR eloge, han hjälpte till och kunde verkligen PUSHA oss till att ta i det där lilla xtra, jag hade kanonkul :) Svetten rann och tempot var högt, LAJKII!!
Igår kväll så kom jag på att det faktiskt vore kul att mäta midjemåttet nu, och sedan jämföra om ett tag och se vad som hänt, OM det nu hänt nått såklart!
Vikten har jag koll på, men den har ju stigit nu eftersom jag dricker så mycket när jag tränar, det samlas vätska i mej!!!! Men Jerry säger att det snart försvinner, om ett par veckor eller så. Puh..
Så ah.. Som sagt, ska se om jag kan leta fram ett måttband nu i helgen.

Anyway.. Var med Jess igår, vi gick en promenad och grejjade mest. Vi pratade om livet och kärleken.. Typ!;) PLUS att jag påminnde henne 100 gånger om att på MÅNDAG så ska hon med mej till barnmorskan.
Gillar att vara hos henne och Peter, det är två såå underbara människor som jag har haft turen att få lära känna! OH! Måste ju skryta med att jag gjorde en inbakad fläta på Jessica igår som blev riktigt bra, skryt för mej, därför att jag bara kan göra in-och utbakade flätor på mej själv annars! Haha!:)

Sedan, när jag trodde att jag skulle åka hem och käka före träningen, så ringde jag till J för att höra vart han var. Då skulle jag hämta honom i TH, men det gör jag såå gärna :) Det var en fin roadtripp, och vi tog svängen in på Junkyard, men köpte inget, såg inget vi ville ha riktigt;)

Sedan till eftermiddagen åker jag och J till Halmstad, ner till Erik och Rebecka, och partar :) Och sedan på lördagen åker vi förbi en av J´s systrar som jag faktiskt aldrig har träffat, så lite nervös är man ju =S 

När jag skulle upp och hämta mej lite honungsvatten imorse, har lite ont i halsen, så så fick jag J´s fina meddelande till mej, awh! :)
Det är bokstäver med vaniljsmak, GILLART!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0