Torsdag kväll!

Hallå hallå!:)
Det är galet vad trött man är om kvällarna numera, men det är en skön känsla faktiskt. Trots det har jag inte gjort så mycket idag, det har vart lugnt och visst är det skönt med såna dagar också!? :)
På eftermiddagen åkte jag och Marielle till Torp Köpcentrum, var dock inte där så länge och vi köpte inget heller. Efter detta åkte vi till Bokenäs igen och hämtade upp Jerry och Jonathan, sedan var det tennis för hela slanten!:)

Tennis.. Ahhh... Det var absolut inte igår som jag spelade det sist, och det märktes, haha! Men det är bara att öva, öva och öva :)
Men riktigt roligt var det, så det ska jag försöka göra oftare.
Imorgon bitti blir det spinning, sedan hem och försöka städa lite. Sedan ska jag in till gymmet igen och träna med Jessica, kommer bli keampekul!:)

Ush, jag har inte ätit bra idag alls känner jag :( Det känns i hela kroppen, så imorrn ska jag försöka äta lite bättre. Men ibland räcker dagsschemat inte till, så då får måltiderna lida;)
Tänkte göra ett inlägg snart om vad som är bra att äta som kvällsmat, den sista måltiden på dagen, vilket är bland det svåraste att välja ut tycker jag. Vad tror ni om det?:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0