Update.

Fy bubblan! Vill verkligen inte va sjuk nu, när jag kommit igång med träningen och har en ganska så fullpressad vecka framför mej..
Anyway.. Babe tyckte inte att jag skulle dra till gymmet idag, och det gör jag nog inte heller, vill inte riskera något. det känns såå tråkigt att inte gå dit, men vill jag bli av med förkylningen snabbare så gör jag bäst i att bara ta det lugnt.
Blir eventuellt ett spinningpass imorrn efter att jag vart på arbetsförmedlingen klockan 9, hoopas hoppas:)

Har också bokat en tid för att ta ut P-staven, äntligen! Den staven har bara ställt till med otyg och hädanefter blir det Ppiller istället. Babe sa att han kunde ta ledigt ifrån skolan och följa med, men jag vill inte att han ska missa saker och kommer efter på grund av mej, så efter en låång disskusion så gick han med på att inte följa med mej. Underbara älskade, det känns tryggt att veta att du alltid ställer upp för mej<3
Jag frågade om jess ville följa med mej, och det ville hon! Antingen hon eller ingen alls! Jag har sån fucking tur att jag har henne, gahh!! Kan inte tänka tillräckligt ofta på de.. KÄRLEK!

Så ah.. Här ligger jag och Julle och drar oss fram till på förmiddagen, min gosunge är han :)


Kommentarer
Postat av: jess

Awwwwwwwwwwwww <3... jag kommer vara med.. kommer säkert svimma men ah :D

2009-09-07 @ 22:58:41
URL: http://jezzpezz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0