090909

Det blev en sovmorgon idag, och det tackar vi för! Jag är faktiskt ganska pigg, men tror ändå att det blir en sån dag då man mest går runt i mjukiskläder och myser^^
Jag vaknade av att J gav mej en massa pussar innan han skulle åka imorse, haha! Jag blir som en liten unge av det, varje gång!
Sedan gjorde han en fin plats åt Julle och flyttade honom upp till mej i sängen, och där låg vi läääänge efter att Jerry åkt.

Just nu sitter jag och kollar på lägenheter faktiskt. Tänk att det finns så många som är sååå fina! ..Och alla verkar som byggda för att passa just mej och min lilla familj! :)
Igår var jag och Julle på Torp, vi satt och väntade på att Jerry skulle komma med bussen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0