Saknart!

Jag saaknar mitt håår!!!! Ja..=( Visst är det skönt med kortare hår; Slits inte lika mycket, tar inte lika lång tid att göra iordning det etc. Men tänk att ha låångt hår igen, ahh! Ligga och mysa med babe och känna hur han drar sina fingrar längs heeeeela håret, när han busar i det och använder det som mustach!=P
Tänk ett fint långt hår att bara dra bak i en tofs, eller en lång snygg fläta när man vill ha bort det. Eller låta topparna smeka en på ryggen när man har det utsläppt.. Ahh..! Varför klippte jag av det?!
Ahh, svaret är ju enkelt; Det var slitet.
Men jag ser fram emot tills jag får tillbaka längden igen :)
Är även sugen på lugg igen, får väl se hur det blir ;)

Mjukt urskuret

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0