15 april

Aloha!
Har vaknat efter ännu en natts jobb, keampe! Mumsar i mej knäckemackor och en goood mugg med kaffe, därför att bortifrån träningen så är kaffe något av det bästa som Gud uppfunnit;)

Igår eftermiddag så åkte jag och bror min till gymmet här i kommunen, hade aldrig vart där tidigare så klart liiite spännande var det ju.
Gymmet var ganska litet, men välutrustat. Omklädningsrummen var kanonfräsha med snygga skåp och blommor och en massa sånt, pluspoäng!:thumbup:
Minus var dock servicen, stod i reseptionen en bra stund utan att få hjälp. Visst är det gratis när man besöker gymmet första gången, men man ska väl ändå "anmäla" sej? Hur som, hon som jobbade hade fullt upp med att sitta i soffan så jag struntade i att anmäla mej och satte igång med träningen ist.

Det blev ett rejält axel och ryggpass. Herre*piiip* vad jag kämpade! Det kändes riktigt bra och jag hade en massa energi som bara pumpade ut i hela min kropp! Persade i axelpressen också, vilket även känns av idag;)
Träffade även min härliga kusin där, och flera jag inte pratat med på länge, så ah visst är det skönt att vara "hemmavid" ibland:)

Antecknade inte passet i siffror, men detta körde jag:

->hantelpress
->Hantellyft rakt fram
->hantellyft åt sidan
->upprätt rodd
->sittande rodd
->chins
->shrugs
->hypersträck


Har börjat kolla runt på vad rullskidor ligger på för pris, och OMG vad dyyrt! Satte kaffesumpen i halsen när jag insåg att jag måste tömma kontot senare i sommar för att få råd med ett par träbitar på hjul..

;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0