16 april

Halli Hallåå!
Tänkte slänga ut ett inlägg mest för att visa att jag lever, höhö!
Har haft en panghärlig dag med min J, fixat och donat en hel del både med bil och annat så det känns bra! Hade en otroligt jobbig "lättjogg" ikväll, 7 km och jag var helt sluut!!
Det är både fachinerande och fruktansvärt skrämmande att kroppen verkligen känner av vad den har att jobba med. Under gårdagen åt jag väldigt dålig energigiande mat samtidigt som det inte alls blev mycket av den varan heller, så min lättjogg blev en slitsam mardröm, rent sagt.
Men skönt att det blev gjort!:thumbup:
Idag var jag tillbaka i mina vanliga matvanor igen, så hoppas på revansch i helgen, haha!;)

Efter mardrömmsjoggen, så laddade jag om kroppen med en massa energi och vätska. Här med proteinpannkaka, avokado, skivad purjo, keso och krusbär.



Sedan lite fredagsgodis efter detta, så mådde jag som en människa igen:thumbup:

Kommentarer
Postat av: LillValpen

Mmm, vad gott! :)



Vad är det i "pannkakan"? ^^

2010-04-26 @ 16:27:08
URL: http://lillvalpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0