6 april

Morsning!
Nu är det dags för mej att få rätsida på träningen igen, har latat mej alldeles för mycket. Började springa i backar igår, vilket jag inte gjort på.. Flera månader! Det blev alltså 5 km i upp -och nerförsbackar, tiden blev inget att skryta med då det tog 27 minuter att springa detta.
Peppar, peppar!

Kände däremot av lite förkylning i halsen, plus känslan av att mina lungor inte fylldes tillräckligt med luft. Men å andra sidan så är det bara bortförklaringar, jag är kärnfrisk och så här blir det om man svullar hela helgen med godis och aalldeles för mycket mat.;)

Idag blir det jogg i 7 km, ganska lätt väglag, vilket för mej innebär grusväg. Får hoppas att jag får upp flåset och att det är många i spåret idag, så man blir sporrad till att ge järnet där ute!:thumbup:
Men detta sker inte förren eftermiddagen, först blir det en skön promenad med Wiggobus!

Söndagens frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0