April April!

http://liamscheff.com/daily/wp-content/uploads/2009/06/happy-sun-300x296.jpg

Häärligt att vara inne i April månad, nu närmar sej springsäsongen med stoormsteg wohoo! Det märks även på gymmen att folk börjar tänka på Beach 2010, det är väl nu som paniken smyger sej inpå, tänker jag. Det är ju trots allt inte många veckor kvar tills man ligger längs stränderna på Västkusten i bikini, och bara solar, myser och har det bra?:thumbup: Fast vad hjälper det att fixa sommarformen om man gör 30-40 reps med hantlar som väger max 2kg?
Förlåt, inte meningen att vara negativ, men visst stämmer det någorlunda?

Fy, jag känner att mitt morgonhumör speglar av sej ganska bra i det jag skriver.. Får sluta skriva och göra frukost så jag blir på bättre humör! helt enkelt.
Och då måste jag ju berätta om mitt RPM pass igår, jag verkligen överpresterade mej själv, gilla!

Öönskar mitt humör stämde in med koppens, idag:( Men de visa mäniskorna säger att det bör finnas sådana här dagar också..

Kommentarer
Postat av: Lisette

söt mugg! :D

2010-04-07 @ 17:16:29
URL: http://lisettelisette.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0