Dont think - run!

Sitter och laddar med lite Soyghurt och havregryn, ska snart ut och sträcka på benen:) Är lite småtrött eftersom jag hade svårt för att somna inatt, men det ska vi snart springa ifrån!
Ska försöka prestera bra ute i spåret idag, jag är taggad till tusen och hoppas hoppas att hela löprundan kommer kännnas som nu!

Inatt låg jag i sängen och funderade, jag har hittat en tillräckligt brant backe här i Trollhättan nu där jag vill ha min backträning. Givetvis är jag galet sugen på backträning NU, vill se hur mycket jag klarar av, testa mej fram tills jag hittar min metod i just backar!!
Men, som bror min hade sagt; Var sak har sin tid, och idag är det tid för löpning, inte backträning. Jag får helt enkelt hålla mej:thumbup:

http://3.bp.blogspot.com/_aPVYUOPSsp4/Sigh8uGepkI/AAAAAAAAAJg/8RaLOia67kE/s400/700-00055320c.jpg
Bild: Google

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack så mycket! Jag har faktiskt blivit bättre, har bara inte hunnit skriva det:) Ha en bra söndag!

2010-04-11 @ 09:15:49
URL: http://sandrawest.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0