Happie face!



Träningen gick sååååå bra!!! YES!! Det blev ett hårt cykelpass på 75 minuter med världens bästa instruktör, snacka om att kunna pusha, haha! Det var riktigt länge sedan jag hade den pumpen, den svettningen och det flowet i cykeln. Jag bara inte kan sluta le!:thumbup:

Nu sitter jag med en ordentlig proteinshake, blandade ner lite jordgubbar, finncrisp och linfrön så det blir lite variation. Hade en ordentlig huvudvärk efter passet, antagligen brist på vätska trots att jag drack som en häst både före, under och efter passet.
Nu blir det att varva ner tillsammans med Wiggo på en skön kvällspromenad, keampegrräjt!:thumbup:

Imorgon blir det styrka på gymmet, då ska biceps och rygg få jobba riktigt hårt! Tänkte gå igenom vilka övningar det blir, imorgon, har nämligen en favorit jag vill visa;)
Någon som vill vara med på en miniutmaning? Om jag säger plankan - 10 minuter? Vi ska klara detta innan juni är slut, och då är det med goda tidsmarginal! Kom igen nu!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0