Herre Jesus Min Guud!!!

Hela dagen har vart seg och jag har riktigt slääpat mej fram för att ens komma utanför dörren. Det fick bli 5 km på löpbandet och lite enklare magövningar på gymmet, min lust och ork är någon heeeeeeelt annan stans än där jag vill ha den:(
Väntar på att min prottepannkaka ska bli klar, är inte det minsta sugen på mat idag till skillnad från igår. Men äta bör man, så ah.. ska tvinga i mej lite favoritpannkaka och hoppas kvällen blir bättre än den är nu, weho!

Dagens ogilla!
:thumbdown: Min hund, vars tumörer bara växer och växer, förtjänar ett bättre liv än det han har nu. Ett svårt beslut är redo att tas, älskade min egen!
:thumbdown: Mitt paket på posten kom inte idag, som jag hade förväntat mej.
:thumbdown: Ännu inte fått svar ang. nya jobbet. Frustrerande!
:thumbdown: Mina skoskav är hemska!!
:thumbdown: Tycker att träningen står still, inget händer!!

Dagens Gilla!
:thumbup: Att även denna dagen har ett slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0