Ingen träning

Kom preciiis hem ifrån besiktningen och premiärturen med MC´n, tog längre tid än jag trodde. Träningen hinner jag helt enkelt inte med ikväll då jag ska kila iväg till R som passat min Wiggo hela dagen!
Kanske bara bra att jag tar ännu en vilodag, jag tog ut mej riiiktigt hårt igår plus att långlöpning planeras nu på lördag. Måste ju spara min ben!:thumbup:

Ska försöka komma ihåg att göra mitt proteinfluff ikväll så jag slipper böka med elvisp till morran och väcka J, morgongrinig pojkvän varvat med hysteriska ljud ifrån elmaskiner är ingen bra kombo;)

Efter besiktningen idag så stannade vi och pausade vid en vägkrog, J bjöd mej på nachos -buffé, helt underbart gott!
My sexi, svettiga MC -look!;)

Kommentarer
Postat av: Petra

Jag har inget speciellt mål med min träning för tillfället. Förutom att bli mer vältränad då =). Tränade förut badminton på elitnivå i ca 12 år, men nu tränar jag mer allt möjligt eftersom jag älskar att träna. Tränar ca 5 pass i veckan med väldigt blandad träning, tex badminton, löpning, gym och bikram yoga.



Men ska iaf springa Iform-loppet i Malmö till hösten som är en mil, hehe. Kan man väl kalla ett litet mål eftersom jag inte har ett så bra som dig =).

2010-04-28 @ 22:14:39
URL: http://petrahansson.blogg.se/
Postat av: Marcus

Lite avis på din träning :)nachos buffén också för den delen :P Själv får man slita med rehab just nu :S men keep going så lär du klara den svenska klassiken galant =)

2010-04-28 @ 22:24:56
URL: http://marcussport.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0