Ny smak!

Halloj!
Har vart ute så gott som hela dagen, heelt underbart! har tillochmed fått lite färg i ansiktet, härlig känsla! Har gått dryga milen idag, till och  från gymmet och med älskade W vid mina sida. Meningen var att det skulle bli en kort löptur ikväll, men känner i hela kroppen att jag verkligen inte orkar mer idag. Jag försöker lära mej att lyssna på vad min kropp tycker och säger, så det blir att bara ta det chill resten av kvällen :)

På vägen hem ifrån gymmet så testade jag smaken Lemon Lime, ifrån Celsius och den smakade ungefär som Gin&Tonic så jag är totalt frälst!:D Kanongod var den och jag förstår inte varför jag aldrig köpt den smaken tidigare? jaja, bättre sent än aldrig, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0