Sillevippen!

http://www.mynewsdesk.com/files/e4cda12d0383c5f6e50922b9fc5416dc/resources/ResourceHiresImage/thumbnails/extra_kramiga_vastkust_medium.jpghttp://www.mynewsdesk.com/files/e4cda12d0383c5f6e50922b9fc5416dc/resources/ResourceHiresImage/thumbnails/extra_kramiga_vastkust_medium.jpg

Jag tycker inte om sill. Jag är inte så glad i någon sorts fisk över huvud taget. Men att få i sej Omega3 i pillerform resten av livet är inget jag heller är något vidare glad i. Så, de senaste månaderna har jag faktiskt försökt få i mej mer fisk.
Abba gör faktiskt en del sill i väldigt goda inläggningar. Jag är helt såld på vitlöksröran, men efter att J köpt Sill i Västkuströra till mej, så är nog detta min nya favorit!
Små, små sillbitar i en himmelsk god västkuströra! Den väcker kustbo´n i mej!;)

Dessutom är Abba engagerad i miljöfrågor, och köper bara fisk som fångats och godkänts av ICES (International Council for the Exploration of the Sea). Därför känns det bra att stödja dem genom att köpa deras märke. Läs mer om Abba och deras föhållande till miljön här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0