Skor och godis

Jag hade verkligen sett fram emot denna dagen. Längtat. Varit förväntansfull. Detta var dagen då jag skulle skaffa mej ett par nya löparskor, och ja! Man blir som ett barn på julafton! Är de något man verkligen uppskattar så är det en sköön shoppingtur med pojkvännen en mysig vårdag som denna!

Jag fann ett par skor -vita med gulddetaljer!!- som jag är riktigt nöjd över, Saucony ProGrid Triumph 5. De ska vara bra för längre löprundor, och det passar ju bra:thumbup: Upp till bevis vad de går för!;)
http://www.muskokaoutfitters.com/product_images/footwear/W_ProGridTriumph5_Gold.jpghttp://www.muskokaoutfitters.com/product_images/footwear/W_ProGridTriumph5_Gold.jpg

Förutom detta fantastiska köp (haha jag kan inte sluta gotta mej åt det;)), så har dagen varit.. Omtumlande. Vaknade med ett leende på läpparna för att sedan få ett emotionellt knytnäveslag rakt i ansiktet. Har stapplat runt och försökt hitta balansen efter detta, hela dagen. Försökt få till någon sorts ro; Städat bilen, tvättat madrassen till sängen, diskat, bytt färg på naglarna.
Till slut bestämde jag mej för en promenad runt slussarna, köpte med mej en påse godis och gick där för mej själv i närapå 2 timmar och andades in luften, friheten och.. Och känslan av att försöka släppa taget om allt. I alla fall för stunden.

Kommentarer
Postat av: Karin

jag MÅSTE köpa nya skor.. har hål på mina utelöparskor hehe

2010-04-02 @ 21:57:49
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0