Solen skiner och

..frullen är i magen, weho! Det fick bli äggröra med en massa korv och mango idag, så nu är jag mätt och go:D Jag drömde helt sjukt inatt, att jag överkonsumerade såå mycket proteinshakes att magen exploderade och tarmarna flög ut, vilket ledde till att jag vaknade och mådde inte så bra. Men lyckades somna om igen iaf, om tur var!

Idaaag ska jag köpa skoskav -plåster, kan knappt gå och att springa kan jag ju drömma om! H*lvete! Det är alltid problematik med mina fossingar..
I samma veva som jag traskar ner till stan så kanske man kan passa på att köpa sej en goood fluffig underbaar himmelsk Café Latte? Ååhhh...:love:
http://www.cafehemma.se/wp-content/uploads/2009/08/Kaffe_latte.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0