Tonight? We make soap.

Hoola, alla nattuggler!
Min kropp vill inte sova, är ganska trött men kan ändå inte sova, typiskt! Ibland är det så, antar jag?
Kan ju sammanfatta gymmet idag, det blev ett ryggpass på dryga timmen ungefär, myycket effektiv tid! Ett av de bättre passen på länge, yeh!
Vad gäller kabelrodden så slog jag mitt personbästa i tunga reps idag, daaaamn vad härligt det känns när träningen ger såpass synliga resultat!! I och med att jag orkade mer, så längtar jag redan till nästa veckas ryggpass, då ska det slaktas muskler!;)

Efteråt försökte jag ta kort på min rygg för att visa mina framsteg, men varenda muskel som samarbetade med min rygg protesterade genom kraftiga skakningar trots nogrann återhämtning. Jag ser nada!;)


Jag letar förbrilt på google efter ett pangsnyggt linne jag såg en person bära på filmen jag kollade på ikväll. Hittar inte riktigt vad jag söker, men det håller mej ju sysselsatt, haha! Snart, snart mååste jag sova, spinningpasset imorrn bitti kräver min energi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0