What's the matter with calamity anyway?

Kan ni fatta hur arg jag blev när jag vaknade imorse, och efter en snabb koll på klockan insåg att jag försovit mej?! SUCK!
Så ja, jag tröståt lite en hel del mesost till min frukost idag bara för att.
Nu långprommis med W, sedan blir det antingen gymmet eller intervallträning. Hade faktiskt behövt bådadelarna lika mycket, men får se vad som hinns med idag :)
För övrigt funderar jag på att skriva in mina måltider här på bloggen, kanske skulle få mej att äta mer regelbundet?

Som ni ser på bilden, så skiner solen lite grann där ute. Den gick dock just nu i moln, men hoppas den kikar fram under promenadens gång!:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0