1 augusti

Jag sprang 1,6 mil idag efter jobbet. Den största bedriften var att jag, trots hungern som rev i magen och tröttheten som hängde likt en gardin i skallen, så tog jag mej över tröskeln och gjorde det!
Inte nog med att pulsen var jämn hela tiden, distanstiden var helt okey och benen gick sådär igen. Ni vet. De bara sprang och sprang, helt automatiskt! Jag blir alldeles varm i kroppen bara över att tänka på detta!:)

Trots lördagens pizza och alkohol -uppladdning;), så var detta en av mina absolut bästa löpningar!


Kommentarer
Postat av: Visan

Härligt! Funderar själv på att utöka mitt löpspår, springer nu runt 8km - 1 mil men skulle vilja hitta en längre runda, det är så otroligt skönt att springa ute!

Så kanske man kan börja höja sig i tid också :)

2010-08-02 @ 09:22:55
URL: http://visansgoda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0