19 augusti

Jag städar. Jag är nervös, stressad. Alltså så städar jag. Jag kan inte sätta mej ner och läsa, inte ge mej ut i löpspåret, inte sitta ner lugn och sansad för en middag. Jag är nervös, jag stressar. Alltså städar jag.

Jag frågar mej om och om igen; Varför denna panik? Midnattsloppet innebär 1 mil. Distansen är jag kolugn med. Inga problem på den fronten. Men, det känns konstigt att springa ett lopp. Ett riktigt lopp. Med nummerlappar och hela fadderullan!
Jag ser fram emot lördagens lopp, det gör jag verkligen. Men tills dess ska jag städa. Städa, städa för att behålla självbehärskningen.
Jag har inte sprungit på hela veckan, det har jag inte klarat av. Bara tanken på att min top ligger startklar i garderoben, får mej att må illa.
Nervös ja. Smått galen, utan tvekan.

Kanske ska försöka med film idag? Det är ju kasst väder, så det är okey:thumbup:

Kommentarer
Postat av: Sandra

Det kommer gå toppen:D

2010-08-19 @ 18:09:44
URL: http://sandrawest.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0