22 augusti

Mycket händer just nu, och mitt skrivande blir lidande. Både här på bloggen och runtom. Både bra och dåligt.
Kan ju börja med att Midnattsloppet igår gick bra. Jag slog inte PB, men vad kan man vänta sej efter en hel sommar med lata dagar?;)
Hur som haver, jag är nöjd med min tid som blev 56.01. Och slutade på plats 1006 av 4500 springtokar till girls där ute! We did grejt, huh!
En trevlig "uppvärmning" inför halvmaran den 11 september!

Lite siffror ifrån loppet.


Klicka för större. (pulsklockan)


Nog om det, blir faktiskt bara mer och mer frustrerad över att tänka på de;)
Vart och kollade på ännu en lägenhet igår, och denna kändes bra! Riktigt jäkla rätt! 8e våningen, så trappträning is the shiet, haha!
Har ju inte fått den ännu, men lämnade en intresseanmälan och nu är det bara att hoppashoppas! Och i sådana fall bli inflyttningen i samma veva som Volbeat -konserten, så mycket bra på en och samma gång!:D

Jag och W för ett par timmar sedan, när de släppte vattnet vid slussarna. Mys med min bästa:love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0