24 augusti.

Gymmet gick bra igår, det blev 40 minuter total axelpumpning, vilket känns idag:thumbup: Passet gick bra, det var inga "lata 40minutare", utan jag utnyttjade verkligen tiden till att svettas och se till att musklerna fick jobba. Kvalitets -tid när den är som bäst!
Som belöning gjorde jag mej en god smoothie med björnbär när jag kom hem, mumma!

Jag antar att jag är den enda i Sverige, eller världen, som inte sett The Last Song ännu? Den filmen med Miley Cyrus. Så ikväll efter spinningen så är det min tur, har tillochmed laddat med lite chips kvällen till ära, haha!:thumbup:
Imorgon är det lite jogg som gäller igen, ingen löpning, jogg!

Sitter och väntar på att regnet ska avta ialla fall liiiite grann, så jag kan cykla lite med Wiggo sen. Haha jag är barnsligt förtjust i att cykla!;)


Kommentarer
Postat av: Visan

Då är väl jag nu den enda som inte sett den. Hur var den, nåt att se? :)

2010-08-26 @ 09:23:10
URL: http://visansgoda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0