Åhh!!!=D=D

Ingen löpning idag då jag ska ge mej iväg på en längre distans imorrn, ladda benen! Hämtade som sagt pulsklockan idag, kopplade in den direkt, så den laddas just nu, Åhh!! Vad jag bara vill skita i att ladda den, knäppa på den på armen och känna lyxen med en sprillans ny pulsklocka, och springa iväg! Den kryper och pirrar i hela kroppen, men klockan måste laddas i minst tre timmar, men för säkerthets skull, så laddar jag den i fyra;) Så, runt halv 12 inatt, eller nått, så är den klar. Ska jobba imorrn, så kan borde inte springa då, men får se hur det blir med den saken!;)

Tanken var att köpa Forerunner 310XT, men hur jag än vrider och vänder på myntet så är den för dyr. Så jag valde 305;an istället och är minst lika glad för det just nu!:thumbup:

Återkommer med recension när den är testad, helt enkelt. Men visst är den snyygg!!! Haha, jag är såå glaad!!! För övrigt, det blir Sthlm halvmara och dessutom ska jag samla ihop allt mod och galenskap inom mej och åka dit själv! Ses vi där?


Kommentarer
Postat av: Sofia

Grymt! Vi ses inte där, men lycka till! :D

2010-08-03 @ 23:54:25
URL: http://travelingaroundtheworld.blogg.se/
Postat av: Anna

Vi ses nog tyvärr inte där, men det låter jäääkligt spännande!

2010-08-04 @ 11:41:31
URL: http://www.annoula.se
Postat av: J

Jag springer med dej snygging ;)

2010-08-04 @ 17:35:32
URL: http://rockspots.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0