Glada och positiva tankar!

När jag läste bland de nyaste kommentarerna, så stannade min hjärna upp och jag blev helt paff. What?!

Linnea skrev;


Jag som vissa dagar knappt orkar ta mej ur sängen för frulle, hur kan jag motivera någon överhuvudtaget! Jag som somliga dagar måste piska mej själv (bokstavligt talat) ut i löpspåret och våndas för att inte ta en extra bulle till fikat, hur kan jag inspirera!?

Å andra sidan, så är det kommentarer som dessa som ger mej en extra knuff i rätt riktning, så på sätt och vis så hjälper vi ju varandra:thumbup: Vad vore vi utan World Wide Web?!;)


Kommentarer
Postat av: Linnea

Sv vad rooligt att du blev så glad, men som du säger man peppar varandra himla mycket såhär och det är ju tur att man aldrig behöver känna sig ensam i detta!



Jag vill gå ner till min "normala" vikt eftersom jag gått upp ungefär 8-10 kg de senaste två åren. Men jag vill inte bara tappa i vikt utan jag vill bli mer vältränad och hälsosam. Jag vill känna att jag klarar av saker som jag inte trodde att jag skulle kunna - och givetvis känna mig snygg och stark!

2010-08-10 @ 23:49:42
URL: http://stegdagboken.blogg.se/
Postat av: Sofia

Jag håller med. Du är inspirerande, men att du också har nedgångar gör att du blir mer mänsklig och man kan relatera sig med dig. Jag tycker du är grym! :D

2010-08-11 @ 14:39:28
URL: http://travelingaroundtheworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0