Middag och *tadaa* gymmet!

Yes, som ni förstår av rubriken så har jag både käkat middag och gymmat idag!;) Jag var hos farmor och käkade en seen middag idag och av någon anledning så fick jag den där magiska känslan i kroppen. Ni vet, att om jag inte börjar jobba med kroppen just NU, svettas och låta musklerna slita exakt och precis just NU, så dör jag!
Så, mitt mellan lingonsylt och lammstekar så smyger jag iväg och åker till gymmet, Westcoast idag. (Därför slapp jag även väga in lammen idag, höhö!;))

Eftersom jag kort och gott åkte direkt ifrån middagsbordet till rullbandet, så kom hållen efter 21 minuter. Jag spurtade avslutningsvis 2 km, hoppade sedan av bandet och tackade mina ben för samarbetet. Lyfte skrot istället. Blev ett enklare tuttpass, men guud vad jag mådde bra under tiden! Så fucking gräjt!

Nu blir det sent kvällsmys framför teven med sötaste vovven Wiggo. Vi ska fjärta ikapp; jag har fått i mej ett par för många äpplen ikväll och Gudarna vet vad Wiggo fått i sej, för han ger ifrån sej högljudda praktfjärtar titt som tätt :S

Liite saknar man ju vintern!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0