Skallebanken besegras!

Har nu haft huvudvärk i närapå två dagar (inte hela tiden dock;)), tror inte att en stel nacke efter Stockholms -resan gjorde saken bättre, ger nu upp hoppet om att det går över av sej självt, här intas alvedonbrus i röda stora muggar. Skål!

Fick sms ifrån Svensk Kosttillskott för två sekunder sedan också. Så bra. De är snabba med leveranser. Något sånär billiga också. Gillas!
Och anledningen till varför jag inte, trots gångavståndet till Gymgrossistens lagershop, inte handlar hos dem är enkel; De är dyra/re. Punkt. (Trevlig personal dock!:thumbup: )

Jag gjorde ännu ett nytt försök till nyttiga/re pancakes ikväll, och jag hurrar för ordspråket som jag hela tiden malt i huvudet; Trägen vinner! För det gör jag;)

Ska visa bild imorgon om ni är nyfikna:thumbup:

Kommentarer
Postat av: emliscious

det var välkommet med pris-tips! jag har varit dålig på att jämföra! tack! vet att det finns nåt MM sport" eller liknande som ska vara prisvärda =)

2010-08-09 @ 21:54:03
URL: http://emliscious.blogspot.com/
Postat av: Sofia

Åh det har jag funderat på många gånger, hur man kan göra nyttiga pannkakor? Jag har just ätit den onyttiga versionen med blåbärssylt och glass... Hm. Men gott var det. ;)

2010-08-10 @ 12:49:28
URL: http://travelingaroundtheworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0