Trött och iriterad!

Jag sov inte många timmar inatt, grannjävlar som står utanför mitt fönster fram till kl6 imorse och röker, snackar och är allmänt högljudda. Fulla! Deras rök efter ciggen gick antagligen in i nån fläkt eller så, för inne hos mej stank det äcklig rök hela tiden!
Sist jag kollade på klockan var den kvart i 6, vaknade kl 9 och kunde återigen inte somna.
Bestämde mej för att städa, fick istället en skruvjävel i foten, hällde ut en påse havregryn över hela köket, slår tån i bordshelvetet och jag har inget rent att ta på mej!

Fick ett sms av pojkvän. Glatt eller nedstämt, vet inte. Efter ett par sms blev jag glad. Nu ska jag ut med Wiggobus, göra ett par ärenden, sedan ska jag göra ännu ett försök till att städa lägenheten. Kanske.
Det ska bli så skönt att slippa denna om en månad, för då blir det en stor härlig och myysig tvåa!:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0