Spring i benen!

Nu ska vi se! Löpningen förut, ahh.. (för jogg blev det inte som planerat, utan löpning!) Jag ler när jag tänker tillbaka på den! Meningen var att springa till mormor. Jag och bror min. I en takt där vi samtidigt kunde prata normalt.
Benen känes sådär lätta och spralliga, ungefär som att de hojtade till mej att "Yeh, nu sticker vi!":)
Vi tog en omväg vilket innebar många branta, men relativt korta, uppförsbackar. Utmaning. Och alltså ingen jogg där vi kunde föra ett normalt samtal!

Jag tycker faktiskt att jag skötte mej ganska bra. Max bpm blev 180. Vilket är helt okey!:thumbup: Distansen blev sammanlagt 1,3 mil och "vätskepausen", alltså fikat hos mormor blev efter 7 km. Där laddades med rabarbersaft, drömtårta och apelsinjuice. Inte helt fel!;)
Vägen hem gick som en dans, lite långsammare, men vad kan jag begära av min kropp då den precis blivit fullmatad med 7 sorters kakor?

Sammanfattning; Jag känner mej laddad inför Midnattsloppet den 21! Kommer bli awesome!:thumbup:

För övrigt, hur länge har ni väntat som längst på en beställning ifrån Svenskt Kosttilskott? Jag börjar nämligen bli aningen fundersam över vad dom håller på med?

Kommentarer
Postat av: Sofia

Vad härligt det låter att känna så. Jag längtar efter att börja träna igen, men jag har inte tid över för att få det tillräckligt regelbundet just nu, dessutom är mitt gymkort fryst till september. Hoppas istället att jag kan samla på mig massa massa motivation och köra järnet om en månad. :)

2010-08-13 @ 23:44:13
URL: http://travelingaroundtheworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0