Där allt förändras, men ingentingen händer.

Jag tänkte ha på mej detta i helgen när vi ska fira "lilljul" hos J´s mamma. Kjol och leggins. Jag som oftast bär baggyjeans och tshirt anser att kjol är stora grejjer. Faaast, nu det senaste har jag faktiskt haft på mej även stuprörsjeans!:thumbup: Herre, nu anstränger jag mej faktiskt!! Hur sitter man på en stol egentligen, med kjol på sig utan att avslöja att man faktiskt inte är kille? Och när man lyckas med det, ser man inte sjukt korkad ut då?
Stora frågor, mina vänner!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Ha ha ha... exakt sådan är jag med. Kjol är större än att gå till kyrkan (vilket inte händer ofta).



Men, jag har lovat att vänja mig vid detta tygstycke.



Bra blogg!

2010-12-16 @ 20:57:56
URL: http://blogg.topphalsa.se/lillmamman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0