Fy bubblan!

Ska man göra nyttiga/re muffins, och tanken med det hela är att använda havrekli, ta då för bövelen inte fel påse och häll i kruskakli! Jag är så van att hälla det i min gröt att det hela gick på automatik. Fyy vad det smaka skit! Jag hade gräddat mina muffins och hoppades verkligen att fel val av gryn inte skulle få så stora konsekvenser, att jag skulle få avsluta middagen med något sött och gott. Men det söta och goda var istället något beskt, äckligt och klumpigt som jag inte ens vill bjuda Wiggo på!=X
Det roliga var att Anders kom förbi efter att jag slängt olycksmuffisarna, och tyckte det luktade huur gott som helst;)
http://ss11i01.stream.ip-only.net/images/blog/images/entries/56/16/10/3586/04651b3df193eecd

Men, nu ska jag smälta maten någon timma till innan jag drar till gymmet. Gårdagens illamående är borta och nu är det jag som ska bli stark :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0