gräv i det dunkla, men sök inga svar

Utmaningen dag 1 - Presentera dig själv.

Eftersom de flesta som läser bloggen redan känner mej, så kommer här en snabbare lista över vem jag är.

Du heter: Lena Marie Pettersson
Smeknamn: Määäääry (låångt utal!;) ), är det många som kallar mej.
Låt som du när du är ledsen sörjer till: Beror på situationen, men denna eller denna, som båda har satt grova märken inom mej i tidigt stadie. Kan även skriva 5 A4-sidor över hur dessa två låtar connectar med mej;)
Vad tror folk om dig: Att jag är den jag alltid har varit.
Stämmer det: Både ja och nej. Jag har mognat så otroligt mycket inombords på bara några år. Men jag är väl lika intresserad av stil nu, som då;)
Vad får du oftast komplimanger för: Får ofta sagt till mej att jag är snäll, hoppas det stämmer!
Vad säger du för att imponera på någon: Hm.. Jag vet faktiskt inte!
Hur imponerar man på dig: Med ett intressant samtal.
Brukar du skratta för dig själv: Ja, väldigt ofta. Särskilt när jag får en shysst idé. Vilket sker väldigt ofta.
Vad står det i ditt senast inkomna SMS: Synd, av Mr Cake;)
Var bor du: Uddevalla.
Trivs du där: Jaa :)
Äger du några Converse: Inga skor just nu!!:O Men väska och ett par fejkdojjer jag haffade på barnavdelningen.
Brukar du bli för full: Oftast inte. Men jag har haft mina ljusa stunder.
Är du allergisk mot något: Nope, känslig emot nickel däremot.
Har du haft sex idag: Har ju vart ensam hemma hela dagen!
Nästa mål i ditt liv: Ha samma muskelvikt som i våras.
Hur svarar du i mobilen: "Hej, det är Mmmarie!"
Vem ringde du senast: Honey<3
Vad sa den du senast pratade med i telefon: Ojoj, allt och inget!
Antal timmar sömn i natt: Hm, många i alla fall, såg till att få sovmorgon idag nämligen.
Sov du ensam: Nej.
Brukar du komma i tid: Japp, helst 30 minuter tidigare än avtalad tid. Mej kan man lita på!
När mår du bra: När jag känner att jag duger.
När blev du fotad senast: Long time ago!! Det är oftast jag som fotar.
Hur känner du dig nu: Rastlös.
Vanligast färg på dina kläder: Johnny Cash är förebilden;)
Vad tycker du om fötter: Hatar mina egna, men drar mej för att ens nudda andras.
Vad saknar du: Ett slott, en häst och två CD-skivor.
Hade du en bra kväll igår: Jaa, fredagsmys på en måndag med J.
Favoritdryck på morgonen: Kaffekaffe.
Rakar du benen: Yes!
När brukar du oftast gå och lägga dig: Ganska tidigt när jag ska jobba, jag behöver min sömn jag..
Är du blyg: Det beror på sammanhanget, men oftast är det så.
Sysslar du med någon idrott: Man måste testa på allt!
Vill du hellre ha mail än brev: E-post, sedan 2000talet.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Mjaaaa... Snarare förälskelse då kanske?
Har du spytt offentligt: Hm.. Inte vad jag minns. JO! En gång, vad jag minns! Hade ätit spagetti innan fest, hoho!
Är du nöjd med ditt liv: Nöjd, men inte tillfredställd. Vill och ska göra sååå mycket mer.
Är du bortskämd: Ja, det är jag. Outch!
Vad gör du i morgon: Imorgon löser jag de sista julklapparna, katchiing!
Vad är det värsta du vet: När J smaskar när han äter, att ignoreras eller göras till åtlöje av.
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka: Räknas väl knappast som slöseri när jag köper sådant jag veeerkligen behöver? Böcker, glögg och sådant.
Vilken kändis tycker du är en bra förebild: Bröderna Madden i GC, as always.
Vad längtar du till: Min Egypten, eller Grekland-resa.
Har du bra vänner och äkta vänskap: Ja, det utgår jag ifrån, i alla fall.
Vad använder du för shampoo: Allt ifrån JOICO!
Vad är det finaste du fått: Har fått så mycket fint.
Hur gammal är du: 22.
Du samlar på: Just nu samlar jag nog inte på något, men har tidigare samlat saker med motiv på får.
Gröna eller röda äpplen: Gröna lite surare, tack!
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Jag håller sånna saker inom mej.
Gillar du golf: HAHA!
Vilken tid gick du upp idag: Lämnade inte sängen fören närapå 11.
Har du sovit i din egen säng i natt: Ja.
Har du strumpor på dig nu: Alltid! Jag har världens dåligaste blodcirkulation, såå alltid sockar på!
Är det okej att gråta: Självklart.
När grät du senast: Jag gråter oftast av ren och skär ilska, så i lördags.
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Köpa den där katten jag sparar till.
Bär du glasögon eller linser: Nope, men ser jävligt bra ut i bågar;)
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Förr tyckte jag det, det vart väl så man fick vänner? Nu köper jag kläder efter hur de ser ut, så ibland märkeskläder, ibland inte.
När går du upp ur sängen en helgmorgon: Hm, jobbar oftast helger så kl 6 ringer klockan.
Vill du gifta dig: Jaa!
Vill du ha barn: Oh ja, ett helt handbollslag!
Solar du ofta: Nope, har inte tålamod till att ligga stilla såå länge. Skulle dock behövt..
Är du bra på att laga mat: Jag vill tro att jag är det.
Är du flygrädd: Äääääälskar att flyga!!!!=D
Hur vig är du: Ganska så.
Är du musikalisk: Tyvärr, fick lämna alla de generna åt brorsan som kan skapa rockband av en liten snäcka, men jag är otroligt musikintresserad.
Vad dricker du helt när du är törstig: Den utan socker!
Tror du på ett liv efter döden: Jag tror på änglar.
Tycker du om sushi: Mums!
Vad äter du helst när du ser på film: Jerrys godisblandning ifrån Hemmakväll.
Bor dina föräldrar tillsammans: Yesbox!:thumbup:
Har du tandläkarskräck: Jag hade fram till för bara något år sedan, då jag träffade på den underbaraste av tandläkare!
Har du någon gång gråtit dig till sömns: Jaaa..
Senaste låten du hörde: Eftersom jag nostalgikickar med GC så går Seasons just nu.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0