Jag sitter ensam här och undrar vart vi hamnar härnäst.

Någon timme för sen för att kunna räknas som onsdag ännu, men jag betar av listan i utmaningen som under Dag 2 innebär - Min första kärlek.

Min första kärlek till vadå? En känsla, ett materiellt ting eller till en person. Ett husdjur eller en hobby kanske? För mej som har så, och har alltid haft, svårt för att visa känslor så är kärlek något starkt och lysande.
Jag kan beskriva en känsla i ord och texter, jag kan känna den inom mej så starkt att jag ibland inte riktigt vet om den är god eller ond. Men att ge dessa känslor en utsida, ett ansikte, är något så otroligt stort för mej att jag ofta inte vet hur jag ska göra.

Därför är detta ämnet ganska svårt för mej.

En första kärlek var när jag tog mina besparingar, åkte till Fjällbacka och köpte med mej Wiggo hem. Så ja, man kan köpa lycka för pengar!:love:


Kommentarer
Postat av: teryp

Hört någon gång: "Den som säger att lycka inte kan köpas för pengar, vet inte var man ska handla". Kan stämma till viss del.

2010-12-23 @ 18:22:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0