De ler åt allt och inget, ger fan i besvären.

Jag kommer inte vara kontaktbar de närmaste dagarna, jag har nämligen kommit över andra boken i serien av Nora Roberts. Läste första delen för något år sedan och har sedan dess inte kommit mej för att leta upp och läsa förtsättningen, trots det spännande slutet!
Men, nu sitter jag med andra delen i handen, kommer bli bra:thumbup:



Dessutom, så höjer jag glöggribban för fortsatta smaktest. Testade Herrgårds glögg Lakrits, och wooow! vilken smakupplevelse!
Gillar man lakrits, så får denna glöggen 5 av 5 toasts, men annars kan man nog ställa tillbaka den i hyllan. Inte så god varm, men som kylskåpskall dricker man den som saft. Starkvinsglögg, saft.. Hm, julen 2010 kommer bli farlig!


I eftermiddag så ska jag sätta mej och leta efter skivan jag brände till spinningpasset förra veckan. Förstår inte hur jag lyckas röra till och röra bort saker på så kort tid.
Ska ändra ett par låtar till, har tänkt lite och inser att jag inte är riktigt nöjd med uppvärmningslåtarna. Vecka 51-52 är det release -veckor på SP, be there!

Bild; Instruktörsutbildningen.


Idag blir det julbord för hela slanten, med jobbet. Årets första, men defenetivt inte det sista, för mej, tjoho!:D Fick sms av J där han bland annat skrev att det är halkigt ute idag, får brumma försiktigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0