23 december

Jag tänker faktiskt ge mej själv en klapp på axeln denna julen, alla klapparna vart inköpta och dagarna planerade utan all panik och stress. Fy fan vad jag är bra! Därför kändes det sådär extra skönt att gå på torp idag, i lugnan ro, och titta på hur alla slet och drog i samma varor. ..typ;)
Jag har bakat både lussebullar (några blev stora som hus de stunder J smög in i köket och hjälpte till;) ) och pepparkakor ikväll i ren avslappning, och kostat på mej att äta ute för att slippa disk och sådant som bara stressar till det dagen före julafton. Som någon en gång sa; Julafton blir vad man gör det till:thumbup:

Jag skulle även betat av Dag 3 på listan idag, men vet ni? Jag känner inte för det, ska istället ta mej en nybakad lussebulle, luta mej tillbaka i soffan och se på film, bara mysa och få andas in och älska tillvaron. Imorgon är det julafton, så god jul på er mina vänner!:love:



Kommentarer
Postat av: Sandra Widheden

Härligt att slippa stressa..att ha gjort allt i tid. Precis så det ska va! :)

God jul på er! Ses kanske på nyår!

2010-12-23 @ 22:44:38
Postat av: Kakan

God Jul ! :)

2010-12-24 @ 08:56:50
URL: http://kakan06.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0