Vad är det med mej?!

Jag är inte den blödiga typen. Inte. Jag har redan vart med om det värsta som kan tänkas hända, så varför snyfta över struntsaker, som inte ens rör mej personligen?
Men, nu den senaste veckan.
Jag känner tårarna bränna bakom ögongloben så fort någonting händer. Vad som helst!
Jag grät till det senaste Robinson -avsnittet, där deltagarna fick brev hemifrån. Tårarna började rinna när teven visade en dokumäntär om Lassie, för fan! Tårarna nalkades när pappa skickade mms på min kusin som föddes för en vecka sedan, och jag grät som ett barn i fredags när min sambo inte kom hem, den tid jag trodde. Tårarna sprutade till Beck som går på dumburken i denna stund!
Dessutom, jag blir totalt rörd när min Wiggo ligger på ett "gulligt vis", eller när Julle jamar på det där ömma och fina sättet..
Så har min vecka sett ut.

Nu tänker jag ladda hem lite stake, sedan ska jag dricka lite courage. Tack och hej!

Kommentarer
Postat av: teryp

Tänk om du är en aning gravid...

2010-12-13 @ 18:04:05
Postat av: Marie

nej nej nej nej ;)

2010-12-15 @ 13:22:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0