100205

Tja folks!
Sitter och ser på film, är pangtrött! På gymmet idag värmde jag upp med ca 20 minuter snabb gång och lite hantellyft åt sidan innan Stepupen började. Härligt att få svettas, och jag uppskattade stepen mycket mer än vad jag gillade dansaerobicsen.
Vad gäller gårdagens dansaerobics så var det helt okey. Inget jag gör allt för ofta, dels pga alla pauser in emellan.
Dagens stepup var bättre. Känndes bra för mina ben som annars inte blir tränade så flitigt, bra musik och helt automatiskt så drog man på smilbanden och kännde sej kanondum bara för att man inte kunde sluta le;)

Men för min egen del så är spinningen mest jag. Att bara köra så att svetten sprutar utan att tänka, ingen koordination som står i vägen, bara trampa, trampa, trampa! Bränna fett!;)
Men det var härligt att testa på något nytt :)

22437_456259720606_760440606_108-1.jpg picture by skosulan
Vinter i Trolhättan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0