100208

Mooorning folks!
Blev ingen update igår kväll, så kunde varken visa skorna eller berätta hur det gick på middagen hm.. Skorna är fortfarande vrålsnygga, men just nu ligger jag naken (ohlala!!) i sängen så tänker inte gå upp för att ta bild och visa nu. IKKE! Ett senare uppdrag!;)
Middagen igår var en succé! Jag åt någon thailändsk kyckling -grej, har ingen aning om vad det hette! Precis som förra gången så försökte Ina lära mej att äta med dessa förbannade pinnar, tur det finns gaffel!;)

Vid lunch idag så har jag faktiskt bokat in ett spinningpass, men bör även träna både biceps och rygg idag. Jag brukar ta styrkan först, men idag blir det ändring på det!:)
Nu ska jag upp och äta frukost, sedan ut med favoritWiggo, awh!

DSC02065-1.jpg picture by skosulan

Kommentarer
Postat av: Jocke

Hur går det för dig med gymmandet mary? =)

2010-02-08 @ 08:48:18
Postat av: Marie

Jocke - Det går bra(= Positiva framsteg!

2010-02-08 @ 09:55:12
URL: http://rockspots.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0